LS22 AutoDrive Release 2.0.0.3

Um eine umfassende Hilfe anbieten zu können, ist es erforderlich, uns bei Fehlern oder Problemen immer die komplette Log zur Verfügung zu stellen.
Wir sind immer bemüht Euch zu helfen, aber keiner von uns kann hellsehen. Die Log beinhaltet Informationen über Euer System, den aktuell genutzten Patch und Eure verwendeten Mods. Fehler werden darin aufgelistet und können uns bei der Beseitigung derselbigen helfen.

Bitte auch angeben, in welchem Level Ihr spielt und ob SP oder MP.

Ohne Log kein Support!!!
  • Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.




    GitHub - Stephan-S/FS22_AutoDrive: FS22 version of the AutoDrive mod
    FS22 version of the AutoDrive mod. Contribute to Stephan-S/FS22_AutoDrive development by creating an account on GitHub.
    github.com

    Bugfixes:

    • Course generator: Problem with disconnected curves #63
    • Course generator: Problems with one-way streets #65
    • Helper HUD: wrong display of filltypes when switching vehicles #80
    • Waypoints are created too far behind the vehicle when driving backward #90
    • single digit target names caused errors #106
    • LUA error when transporting big bags #114
    • Unloader do not take care about the trailer when driving backwards #129
    • Harvester was not recognized by the AD unloader if a non-admin controlled it #134
    • Display AD target marker on minimap #135
    • Vehicles calculate the route from the current waypoint instead of searching for a new one from the destination #143
    • AD lines are no longer displayed by right-clicking the edit button #167
    • Position of AD-HUD was not saved or not loaded at restart #167
    • changing target points by key combination is not alphanumeric #168
    • Loading areas on vehicles are not recognized as unloading points of harvesters #180
    • change of load by key combination is not alphanumeric #191
    • When a vehicle was sent to be repaired, it wanted to drive again afterwards to be repaired
    • Debug map markers were not synced, which was an error source for new created targets

    New:

    • AD has received a new logo (thanks to FinalsFarming)
    • the HUD and the buttons got a new design (thanks to Daensky)

    Other:

    • Icons in notifications are centered and displayed larger, unused ones have been removed
    • Cleaned up code and removed unused functions and classes
    • Crop edge detection improved for harvester unloader (pursuit is stopped beforehand to leave more space for the turning maneuvers of the vehicles)
    • AD sends an event when it has parked a vehicle (interface for other mods)
    • Forage harvester unloader now has precalculated turning maneuvers to work with less space (currently only 180° turns implemented!)

    Experimental:

    • AD starts driving even before automatic folding of attachments is completed #96
    • Attachment folding feature improved #131
    • Path calculation based on calculated travel time instead of distance (still under observation, since slightly higher performance requirement)
  • Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

  • in der version ist ein textur fehler drin


    Warning (performance): Width or height doesn't equal 2^n of mip-mapped texture C:/Users/xxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2022/xxx/FS22_AutoDrive/textures/messageBackground.dds.

    Kein Support per PN

    :EM: